2016/01/17

10 000 wyświetleń!

Witam, Kochani!

Wiem, że spodziewaliście się prędzej rozdziału, niż mojego ględzenia, ale musiałam jakoś zaznaczyć ten moment. Może dla Was to nic, ale dla mnie jest to naprawdę coś ważnego :D Widząc taką piękną liczbę wyświetleń czuję się, jakby moje dziecko zaczęło mówić, chodzić czy coś podobnego.

Dziękuję Wam wszystkim, że towarzyszycie Aylin w jej przygodzie. Naprawdę, jesteście najlepsi! <3

Z również tej okazji, zrobimy małe podsumowanie :D

Najczęściej otwierane rozdziały to: 
I. 5. Lizanie i inne sztuczki
II. 13. Po prostu ją kochaj
III. 12. Taniec na rurze

Najczęściej otwierane strony to:
I. Pałacowa biblioteka
II. Trupa artystyczna
III. Inne królestwa

Razem napisaliśmy 258 komentarzy.

Przez ten czas gościły tu 3 szablony

Blog ma też oficjalny zwiastun.


Królewna zyskała również 10 obserwatorów.


No i mamy też ShoutBox.

Dziękuję Wam wszystkim jeszcze raz! <3
Only

6 komentarzy:

  1. Cieszę się razem z tobą, bo twoje opowiadanie jest naprawdę świetne! Niestety nie udało mi się zobaczyć tej magicznej liczby, aktualnie jest 10 059...
    Nie mogę się doczekać nowego rozdziału, a zwiastun widziałam wcześniej jest świetny :D
    Pozdrawiam i życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję :D ja niestety też nie widziałam tej magicznej liczby, ale nie mogłam się powstrzymać przed wstawieniem takiego posta xD

      Usuń
  2. To gratuluję! ^.^
    Tylko jedno pytanie... Gdzie się podział kolejny rozdział...?!
    Chichocik (dawniej Ani Lorak). C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział właśnie w tej chwili się pisze xD trochę długo mi to zjamuje, bo to jeden z takich przejściowych, które trzeba dobrze rozegrać.
      Ale obiecuję, że pojawi się najpóźniej jutro :D

      Usuń
  3. Gratulacje �� podasz nazwy filmów/seriali jakich użyłaś do zwiastuna?? xD byłabym wdzięczna �� pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórcą zwiastuna jest Kran z Katalogu Euforia, więc to ona zna wszystkie seriale użyte w filmiku. Ale wiem, że na pewno są tu fragmenty Teen Wolf i wstępne nagrania Rywalek :)

      Usuń

Czytasz? ===> komentuj ;)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie ogromna motywacja ;)