2015/05/16

Takie tam..

Witam :)
Na wstępie pozwolę sobie pochwalić się nowym szablonem, wykonanym przez Kran, która działa w Katalogu Euforia (link w Ciekawych stronkach i blogach).
Mam do was takie małe pytanie...
Czy chcielibyście, aby pojawiła się zakładka z opisem bohaterów? Zazwyczaj staram się unikać takich rzeczy, pozostawiając pole do popisu wyobraźni czytających, ale na wielu blogach taka zakładka jest, więc...
Pozostawiam wybór wam ;)
Miło będzie, jeśli ktoś skomentuje ten post, wyrażając swoją opinię ;)
Jeśli chcecie taką zakładkę, możecie wysyłać proponowane zdjęcia bohaterów na mój adres ;)
aangelaa1996@gmail.com
Czekająca na waszą odpowiedź autorka,
Only ;]


PS Obrazek również autorstwa Kran ;)


2 komentarze:

  1. Moim zdaniem możesz zrobić taką zakladkę. Fajnie by było wiedzieć, czy wyobrażasz sobie bohaterów tak samo jak ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, nie mam konkretnego wyobrażenia co do wyglądu postaci, ale cos wymyślę ;)

      Usuń

Czytasz? ===> komentuj ;)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie ogromna motywacja ;)