2015/04/30

Liebster Blog Award

No więc zostałam nominowana do LBA ;]
"Nominacja do Liebester Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Czego jak czego, ale tego to się nie spodziewałam ;)
Nominowała mnie Dyskobolka z http://opowiadaniagabi.blogspot.com/
Dzięki za nominację ;)

No więc pytanka :D
1) Jaki masz charakter?

Trochę trudno go określić :D Zazwyczaj wredna ze mnie istota, więc po prostu określmy go jako trudny :D.

2) Pięć ulubionych książek? 

 Nie mam serca wybierać tylko pięcioro z mojej licznej ukochanej gromady. Ale na pierwszym miejscu zawsze będzie seria "Dotyk Julii". Na podium będą też "Dary Anioła" i myślę, że seria "Rywalki" również :D Reszty dzieci faworyzować nie będę ;p.

3) Masz rodzeństwo? 

 Mam :D Brata ;p (jak ja go loffciam xD).

4) Jakie masz zainteresowania?

 Interesuję się książkami, pisaniem, słuchaniem muzyki, mitologią i kilkoma innymi, mniejszymi rzeczami :).

5) Od kiedy piszesz? 

 Pierwsze opowiadania zaczęłam pisać w gimnazjum. Ostatecznie nic z nich nie wyszło, ale wątki, które w nich podjęłam przenoszę na obecnie przeze mnie pisane historie ;).

6) Czy kiedykolwiek chciałabyś wydać własną książkę? Jeśli tak, to o czym? 

 Chciałabym :). Jak chyba każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z publikowaniem swojej twórczości. A konkretnego tematu nie wybieram. Piszę opowiadania o różnej tematyce, więc wydana książka mogłaby być zarówno fantastyczna, jaki tak zwana "obyczajowa" ;).

7) Jesteś otwarta na nowe znajomości czy wolisz zostać przy tych starych?

 Jestem otwarta na wszystkie nowe znajomości, ale sama nie umiem pierwsza zagadać. Taki mały psikus ;p.

8) Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić? 

 Najchętniej odwiedziłabym krainy, o których czytałam :D. Illea, Międzyświat, Archipelag Snów, Idris, Narnię, Królestwo Światła, Krainę Ludzi Lodu lub jakąkolwiek inną ;). A tak realnie... Hmm... Może by tak... Islandia? :D.

9) Jaki gatunek książek najbardziej lubisz? 

Fantastyka i sci-fi (*.*).

10) Jaką książkę chciałabyś zobaczyć jako film?

 Mój ukochany "Dotyk Julii" ^^. A ekranizacja już w planach :D (Mam nadzieję, że dobrze wybiorą Warnera<3).

11) Wolisz lato czy zimę?

 Zdecydowanie lato <3. Kocham ^^. No i jeszcze urodzinki :D

No i koniec ;)

U mnie z nominacją będzie ciężko, ale zobaczmy... Na pewno nie dam rady nominować aż 11osób xD
  •  Moja kochana siostrzyczka ;* - http://wszystjkieadresysazajete.blogspot.com/
  •  http://dary-aniola-fanfiction.blogspot.com/
  •  http://almost-just-me.blogspot.com/
  •  http://nadzwyczajniens.blogspot.com/
No i to tyle nominowanych :D 
Pytanka:   

1. Czemu zaczęłaś blogować? 
2. Ulubiona książka/książki?
3. Ulubiony bohater/bohaterka?
4. Ulubiona ekranizacja książki?  
5. Wolisz pisać czy czytać?
6. Ulubiony autor?
7. Ulubiona pora dnia?
8. Fantasy czy romans?
9. Książka czy e-book?
10. Wampiry, wilkołaki czy zwykli ludzie?
11. Jeśli mogłabyś zostać postacią z ulubionej książki/filmu, to kim byś została?

I to na tyle :D 
Komentujcie, oceniajcie, udzielajcie się! :D. 

6 komentarzy:

  1. Only Dream odkrywa przed nami swój świat :P i żartujesz sobie?? Czemu ja? :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominację ;3
    Odpowiedziałam na twoje pytania. Przepraszam, że dopiero teraz ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Łofuj! Mogłaś to umieścić w jakiejś zakładce. Przynajmniej nie straciłabyś w tej chwili czytelnika.

    Serio?! Rywalki!!!

    To najbeznadziejniejsze opko (bo książką tego nie nazwę).
    Polecam analizy tego bloga. Są świetne:
    http://ksiazedowziecia.blogspot.com/

    Nie masz najlepszych wyborów w literaturze, chociaż Julka jest fajna :)

    Tak naprawdę, ten komentarz nie miał na celu obrażenia cię, a jedynie przekonanie do lepszego wyboru książek. Tu chodzi o rozwój literatury na świecie!!!

    Możesz skasować ten komentarz, zrozumiem. To będzie jednak oznaka tchórzostwa.

    Dam ci jeszcze jedną szansę. Przeczytam dalszy ciąg, zobaczymy czy warto było dalej zagłębiać się w fabułę tego opowiadania.

    Trafiłam tu z KKB,
    Nessa Aradhel Tasartir Wernex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii, więc nie mam zamiaru kasować tego komentarza ;)

      Każdy ma prawo do swojego zdania i swojej opinii, i tak samo każdy ma prawo do swobodnego wyboru książek odpowiadającym jego gustom ;) Ja lubuję się w takiej fantastyce i jakoś nie rusza mnie Twoja opinia o "Rywalkach" ;) Przyznaję, że czwarta część jest okropna, ale pierwsze trzy są według mnie dobre ;)

      Dziękuję za wyrażenie swojego zdania ;)

      Usuń

Czytasz? ===> komentuj ;)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie ogromna motywacja ;)