2015/09/29

Nowy blog

Witam was serdecznie moi drodzy czytelnicy ;)
Ogarnięta radością niewiadomego pochodzenia założyłam ostatnio nowego bloga. Tematyką odbiega on znacząco od Królewny, dlatego mam do was pewne pytanie...
Czy są tu jacyś potteromaniacy? Jeśli tak, to zapraszam was na mojego nowego bloga, którego akcja jest osadzona właśnie w świecie magii i Hogwartu ;)
Wszystkiego nie zdradzę, jednak mogę napisać, że podjęłam się napisania historii parringu, który nie jest zbyt powszechny w polskiej sieci. Jaki to parring?
Dowiecie się zaglądając tu ==> Proszę, powiedz moje imię.
Mam nadzieję, że spodoba się wam ta nowa historia ;)
Wasza lekko szalona,
Only



9 komentarzy:

  1. Zapomniałam wchodzić i ominęła mnie taka super wiadomość ;-;.
    Tak, jestem potteromanakiem i ostatnio zaczęłam pochłaniać wszelkie opowiadania o świecie HP. Zaraz tam zajrzę ^^
    ~Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ne me klimaty, ale życzę Ci wytrwania w prowadzeniu kolejnego bloga. C:
    Czekam na nowy rozdział tutaj. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Również mam nadzieję, że wytrwam w prowadzeniu przynajmniej tych dwóch blogów ;)
      A plany na rozdział już się tworzą ;)

      Usuń
  3. Witam!
    Chciałabym zaprosić Cię na nowego bloga graficznego Lilo-Design .Strona dopiero się rozwija, ale systematycznie będą pojawiać się nowe prace. Można również zamówić coś dla siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? ===> komentuj ;)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie ogromna motywacja ;)