2015/09/01

Liebster Blog Award (LBA 2)

Co to jest LBA, chyba każdy wie, więc tłumaczyć nie będę ;) Zostałam nominowana po raz drugi na tym blogu ;) Za nominację dziękuję Alexxx z bloga: alexxxowe-twory.blogspot.com. :)

A teraz pytania ;)

1. Co skłoniło Cię do pisania?
Do pisania skłoniła mnie moja wyobraźnia, która ciągle podsuwa mi pomysły na nowe opowiadania. Wypełniają one moją głowę i z czasem muszą znaleźć ujście na papier, dysk lub serwer. No i ostatecznie postanowiłam podzielić się z innymi moimi tworami ;).
 
2. Skoro niedługo powrót do szkoły to... Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot szkolny?
 Hmm... Ja już szkołę skończyłam i niedługo zaczynam studia ;/. Nowych przedmiotów nie znam jeszcze, ale w poprzednich latach lubiłam biologię, matematykę i polski ;). No i przerwę :D.

3. Jakie są twoje ulubione książki?
Przeczytam praktycznie wszystko, ale preferuję wszelaką fantastykę. A moich dzieci nie lubię faworyzować, więc nie podam konkretnych książek ;).

4. Jaką muzykę polecasz?
Nie mam ulubionego gatunku. Słucham tego, co wpadnie mi w ucho i taką muzykę polecam - taką, która coś wam uświadomi, przemówi do was, otworzy wam na coś oczy. Takiej muzyki powinno się słuchać ;).

5. Jakie są twoje plany na najbliższą przyszłość?
Aktualnie? Jakoś przebrnąć przez studia, prowadząc jednocześnie te osiem lub dziewięć blogów (a w planach kolejny) xD.

6. Rano czy wieczór? Dlaczego?
Wieczór :D. Po prostu jestem bardziej nocnym stworzeniem :D. Uwielbiam wieczory i noce ;). No i właśnie wtedy mam największą wenę ^^. Ahhh ten księżyc w pełni :D.

7. Ile czasu spędzasz dziennie na FB i innych portalach społecznościowych?
Na Fb ostatnio siedzę okazyjnie. Ale sporo czasu spędzam na bloggerze i stronkach potterowskich xD.

8. Masz zwierzaka?
Mamy w domu psa xD. Kulę :D. Naprawdę mało jej brakuje do okrągłego kształtu xD. 

9. Czym zainspirowałaś się tworząc głównych bohaterów?
Ouuu... Nie miałam konkretnych postaci upatrzonych na moich bohaterów. Po prostu fabuła opowiadania wymaga od nich bycia takimi, jacy są, więc tworzę ich ciągle na bieżąco. Czasami zaskakują mnie swoimi zachowaniami. No ale co poradzić? Bywają równie nieprzewidywalni jak ja xD.

10. Ulubiony kolor.
Niebieski *.*. Kocham wszystkie odcienie, chociaż preferuję taki troszkę ciemniejszy błękit :).

11. Ulubiony film/serial.
Nie mam ulubionego. Lubię m. in. Teen Wolf. Grający tam Dylan O'Brien często użycza swojego wizerunku Maximowi. Uwielbiam wszystkie części Underworld. Kocham Van Helsinga, Matrixa, Magic Mike'a, Bestię, Kobietę Kota, Keith'a, Pottera, Dziewczynę w czerwonej pelerynie, Avatara, Now is Good... Mogłabym wymieniać jeszcze dłuuugo, dłuuugo...

Nominuję: 
http://nieobecne-jutro.blogspot.com/
http://wszystko-i-nic-by-radosna.blogspot.com/
http://my-name-is-memory.blogspot.com/

Pytania:
1. Ulubiona książka/seria książek?
2. Co było dla Ciebie inspiracją do utworzenia bloga?
3. Prowadzisz jeszcze jakieś blogi? Jeśli tak, pochwal się ;).
4. Ulubiony autor (może być blogger)?
5. Ulubiony film?
6. Ulubiony aktor?
7. Ulubiona postać z książki/filmu?
8. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
9. Możesz przenieść się do świata książki/filmu. Gdzie lądujesz?
10. Ulubiona pora roku? Dlaczego ta?
11. Czym jest dla Ciebie blog?

Czekam na odpowiedzi! :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Zasługujesz na to. W końcu ten blog to kawał dobrej roboty. Czekam na kolejny rozdział. Powodzenia i niech wena Ci sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      A rozdział... Pomysł już na niego mam i postaram się niedługo go zrealizować ;)

      Usuń
  2. Gratuluję :) Zasługujesz na to. W końcu ten blog to kawał dobrej roboty. Czekam na kolejny rozdział. Powodzenia i niech wena Ci sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację oraz dziękuję ślicznie za nominację. Postaram się na nią odpowiedzieć w weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jesteś moim odpowiednikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nominacji!
    Fajnie było się czegoś o Tobie dowiedzieć, nie wiedziałam, że prowadzisz aż dziewięć blogów! C:
    Wciąż czekam na nowy rozdział tutaj.
    Anilorak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Z opowiadaniami tych blogów jest 7 xD
      Plan na rozdział już mam :D

      Usuń

Czytasz? ===> komentuj ;)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie ogromna motywacja ;)