2015/05/07

Dodatek

Nie wiem, czy ktokolwiek jest zainteresowany nowym postem, ale nawet jeśli nie, to i tak ogłaszam, że niedługo się pojawi :D
Zachęcam was do komentowania i wyrażania swoich opinii na temat tego, co tu tworzę :D. Z chęcią poczytam też wasze sugestie dotyczące akcji :D. Ogólny zaraz mam zaplanowany, ale wasze podpowiedzi będę brać pod uwagę ;). Jeśli ktoś nie chce dzielić się opinią w komentarzu, to piszcie na 'mejla' :D z chęcią powymieniam się z każdym uwagami ;).
Informuję też, że niedługo zjawi się oficjalny zwiastun mojego bloga, wykonany przez Kran z Działu Zwiastunów Katalogu Euforia :D. Już widziałam go, ale jeszcze się nim z wami nie podzielę :D
A tu taki mały gif, na którego natknęłam się dzisiaj na necie, a który pojawia się w zwiastunie :D

Jak myślicie, Daminik czy Maxim? :D
Jeszcze raz: komentować lub pisać opinie na skrzynkę!! :D
Wasza u końcu uwolniona od matur,
Only ;]

2 komentarze:

  1. Kariera pisarska nabiera tępa siostrzyczko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego karierą, zdradziecka bliźniaczko ;p
      ;**

      Usuń

Czytasz? ===> komentuj ;)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie ogromna motywacja ;)