2015/07/01

Znowu Autorka...

Witajcie :D
Dzisiaj też nie przybywam z nowym rozdziałem, ale z pewną propozycją...
Kilka osób narzekało, że przy zmianie narracji opowiadanie spłyca uczucia bohaterów i ich punkt widzenia. Coś w tym jest. Aby jednak nie pozbawiać was tego wglądu na tok myślenia i rozumowanie bohaterów, postanowiłam, że do podstawowej historii będę co jakiś czas wstawiać dodatek w postaci Fragmentów z pamiętnika Aylin. To umożliwi Wam wczucie się w sytuację królewny i zrozumienie jej :D.
Jak myślicie? To dobry pomysł?
Za sugestię co do tego dodatku dziękuję Luavindzie Von Degaaris z bloga >Skrzydła Nielota<, który serdecznie polecam wszystkim wielbicielom fantastyki ;).
Wasza nie-do-końca zdrowa psychicznie autorka,
Only

 

5 komentarzy:

  1. Pomysł dobry, ale teraz mnie zdenerwowałaś. Ja tu czytam wszystkie rozdziały - niesamowicie wciągają. Czekam na ciąg dalszy, na pocałunek,rozterki Al co do małżeństwa... nowy post.. no i brak rozdziału.. :(
    Mogę błagać na kolanach, ale dodaj nową część jak najszybciej..
    http://scg-po-prostu-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ;D to tak niechcący ;D
      Rozdział tworzę, ale ze względu na remont w domu i na inne moje blogi nie pojawi się on tak szybko ;(

      Usuń
  2. Dobry pomysł, ale czekam na następne rozdziały! Zapraszam, również do siebie :)
    http://krolewnawliceum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? ===> komentuj ;)
Dla Ciebie to chwila, a dla mnie ogromna motywacja ;)